Navrhneme systém zisku, měření, analýzy potřebných, kvalitních a včasných marketingových informací v oblasti marketingového mixu a to jak z vnitřního tak vnějšího prostředí firmy (MIS – marketingový informační systém).
Vybereme potřebné informační zdroje, navrhneme strukturu informací, systém a formu zpracování informací.
Definujeme plán zisku informací, požadovaný roční informační rozpočet.
Zajistíme realizaci marketingového výzkumu a analýzy nabídky obchodu – maloobchodní audit – měření objemového, hodnotového podílu na trhu, úrovně cen a distribuce.
Výzkumu postojů, zájmů a potřeb spotřebitelů – známost a preference značek, spotřebitelské chování, image firmy, výrobku, značky…
Výzkumu konkurence – analýza sortimentu, silných a slabých stránek, podílu na trhu, komunikačních aktivit konkurence.
Výzkumu výrobku – hodnocení, testy vlastností stávajících výrobků, nových – připravovaných výrobků, konkurenčních výrobků.
Zpracujeme kvantitativní , kvalitativní marketingové analýzy:
SWOT analýzu – zpracování silných a slabých stránek, příležitostí a rizik.
Analýzu portfolia výrobků značek, Analýzu marketingového mixu (výrobek, cena, distribuce, komunikace)
Analýzu makroprostředí.
Zpracujeme audity zaměřené na oblast značky, základních marketingových funkcí – Brand audit, flash audit, oblast marketingového prostředí, strategie, organizace, systémů, produktivity a marketingových činností.
Společně s majiteli, vrcholovým managementem stanovíme vizi, krédo, poslání společnosti.
Vytvoříme firemní – marketingovou strategii – program realizace strategických cílů.
Zpracujeme roční marketingový plán s rozpracováním hlavních cílů, akčních programů a marketingového rozpočtu.
Zpracujeme Brand plán, Product plán.
Jsme marketingová a komunikační agentura působící na českém trhu od roku 2003.
Získané informace, podklady, náměty jsou pro nás základem pro formování vizí a strategií značek.
Společně stanovujeme cíle a volíme postupy k jejich dosažení…
Igor Palarčík
© 2022 PLUSMARK, s.r.o.